Himpa!

DATUM: 2009-05-06 TID: 23:22:29

Efter skolan idag så hängde sofia med mig hem och vi pluggade lite. Sen så skjussa hon mig på cykeln ner till Olivia.
Vi åkte och letade efter vart Hagahöjden matchen skulle vara i kasnke 45 minuter. haha så KÄÄSA vi är olivia ! Men efter många om och men så kom vi äntligen fram och precis i tid med. Jag och olivia som va så tidiga från början. haha. De va lite kul att se matchen men de är synd att de förlorade, men de va ändå 93:ornas DM. Jag och olivia håller ju på 94:ornas ! Träffade Oskar en snabbis med. Tur det annars skulle jag sakna ihjäl mig tror jag, hihi. Efter matchen så cyklade vi till Markus och lämnade av honom och sen bar de av till donken ! NAJS ! Men de va lite konstiga folk där inne så jag och olivia drog därifrån så fort vi kunde. Sen blev de ju att dra hem. Nu är klockan mycket och jag mååste verkligen upp klockan 06.30  i morgon och duscha ! Sen ska jag möta Jonna klockan 8 vid statoil. Puss på er !


olivia don't kill me !

 jag & olivia va RED idag aso !


Kommentarer
Postat av: olivia

love you plutten!

2009-05-07 @ 19:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0