God morgon

DATUM: 2009-05-12 TID: 07:18:43
Jag kunde inte somna förns 3 i natt ungefär, låg och tänkte på massor med saker. Men ändå är jag uppe med tuppen och duschar och ska fixa mig snart när jag druckit upp mitt kallt te..  värmde de för lite och orkar inte gå till köket och värma det igen.  Skolan idag då, min kortaste dag idag så det är skönt, slutar tio över 2. Sen ska jag träffa Oskar som ska ta sig hit på något sätt, men vi har inte kommit på hur än. Men det löser sig väll antar jag. haha. Men nu måste jag fixa mig och så, men bi hörs senare, puss på er !

gott te, det borde ni prova.

dagens outfit, haha andra bilden är sååå seriös !
linne - HM
Grå mjukis - intersport

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0