Fredagkväll (igår)

DATUM: 2009-05-09 TID: 15:59:50
japp, det blev inte att vara med varken oskar eller olivia. Istället träffade jag Nadja, vi gjorde inget speciellt åt pomme och kollade på tv och snackade en massa. Skönt att träffa gammla vänner ibland. Tillslut blev de att jag sov där med. Men jag kom hem ungefär halv 2 tror jag , för hon skulle ner på stan och träffa massor. Jag skulle egentligen med men jag orkade inte. Så nu har jag nyss ätit mat och ska börja fixa mig för jag ska väll antagligen försöka hitta på något i kväll. Saknar oskar.. :( <3

Nadja blöt efter regnpromenaden och popcorn !

Najda tha datanörd !

gammal låt som jag bara älska när jag gick i 4an !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0