emmas data

DATUM: 2009-05-30 TID: 23:15:29
sitter här i mitt vardagsrum och bloggar lite,´lite najs om jag skulle ha en sån här data. Liten o ch behändig. Måste ta och lägga mig snart. Ska ju konfirmera mig i morgon. Ska vara i kyrkan klockan 10 i morgon. Sen är de slut på att gå till kyrkan. De är bra. För nu kan jag ju ha ett liv efter skolan på onsdagar.  Men åhh jag vet inte vad jag ´skriver så nu skriver jag inte mer än att jag har varit med jonna idag. Men på dagen va jag i kyrkan och käka pizza.  Efter konfan va jag med emil, oskar oh jonas. men puss nu ska jag inte skríva mer, !!

Kommentarer
Postat av: sofia

sv. ah javet... ;)

2009-05-31 @ 07:09:48
URL: http://unwrittenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0