Amarican pie

DATUM: 2009-05-11 TID: 23:36:18
Blev att dra till Jonna tillslut. Vi gick till lidl och köpte lite godis, de va as billigt today , haha ! Sen blev de gå hem till henne och sätta på Amarican pie the wedding. As bra. Men skivan laggade så mycket så vi somnade, som vanligt kanske man ska säga, haha varje måndag när man är helt slut efter skolan. Vaknade vid halv 10 typ så jag drog hem och satte mig vid datan lite grann. Har snackat med Oskar ett tag med. Så nu är min dag snart över. Ska bara sitta här vid datan ett litet tag till och dricka mitt te sen blir de att krypa ner i sängen och kolla på BB. puss på er så hörs vi i morgon.

haha jonna, as kul med dig idag, like always ! loveyou <3

muums med te på kvällen mot min hals ! <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

ÄLskar dig också Julia, alltid kul med dig ! :)<3

2009-05-12 @ 16:05:18
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0