A night with Jonna!

DATUM: 2009-05-26 TID: 01:58:01
Japp, så är de. De blev att sova hemma hos jonna inatt igen. De äger sönder. Vi ska typ va uppe så läne vi orkar. Ska försöka att inte sova alls. De är ju bara några timmar kvar till skolan börjar så de ska väll inte va några problem. Kommer nog bara va väldigt död. Men fan, måste ju testa lite. Fan jag kommer ihåg sist jag och jonna dygna. Fan jag trodde jag skulle dö. Men jag överlevde för jag äger. hahaa ! nä men va fan håller jag på med. är redan trött och grejer. inte bra aass. pözzzzzzzzzzzzzzzzzz,

I know that you love my bitches ! ;) <3333333333

Kommentarer
Postat av: emelie

saknar dig gumman, skitkul att träffa dig idag:)<3

2009-05-27 @ 21:42:43
URL: http://emelietheresee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0