Utvecklingssamtal

DATUM: 2009-03-30 TID: 19:02:51
Jag hade utvecklingssamtal idag. Tyckte det gick rätt bra, bättre än jag trodde att det skulle vara i allfall. Måste sluta komma försent i allafall, men de ska jag nog fixa nu. Sen så måste jag plugga mer på läxorna mer. Jag har ju fan inte pluggat på någora tyska glosor den här terminen. Men nu måste jag börja, hhaha. Plugga på de idag faktiskt. Ska plugga lite no sen med för jag har No-prov på onsdag. Det är verkligen jätte mycket att göra den här veckan ni ska få se här under sen hur mycket de är ! Men nu ska jag ta och färga håret på mamma sen ska jag plugga lite granna. Japp, kulkul. Men de är ju lov nästa vecka ! SÅÅÅ EFTERLÄNGTAT !

hyper snygg bild på mig och sofia på lägret... (nyvakna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0