underbart

DATUM: 2009-03-04 TID: 22:17:46
Jag har sovmorgon imorgon. Hur skönt som helst. Jag ringde precis Sofia och berättade om mitt problem, att jag inte visste hur jag skulle kunna ta mig till stan i morgon eftersom jag inte orkar gå runt havla stan för att komma till dansen som bröjar klockan 10 över 8. Så fick jag precis ett sms medans jag besättade det. Sjukt coolt. Ödet förfan ! Så i morgon ska jag gå upp vid 7 i allafall och duscha och sminka mig, ja bara ta det lugnt i min egen takt som man gör på helgerna. Åh det är underbart !

Kommentarer
Postat av: sofia

huuuuuuur kunde man veta att det skulle komma med i bloggen ;O (a)<3

2009-03-04 @ 22:53:51
URL: http://realblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0