Tillbaka till max !

DATUM: 2009-03-01 TID: 20:20:54

Nu är jag tillbaka överlycklig ! Jag har fått ny batterisladd ! De vill säga ! Jag har tillbaka min älskade dator ! Nu kan jag blogg hru mycket som helst och jag har ju mycket att ta ikapp nu ! Men den här veckan har ju inte varit så intressant i allafall eftersom jag har varit sjuk och så.
Åh, fan va glad jag är ! Fått tillbaka min dator med min musik och mina bilder! Åh jag är sååååå glad ! Jag försår inte hur jag stått ut ! Jag är kär i min dator. pahaha , va löjlig jag är men de är sant. Men nu ska jag kolla lite på andra bloggar och vara social på msn som jag inte varit på ett bra tag ! älskar er massor ! <3


bild;nyår
Kul att jag har alla mina läsare kvar, kul att ni är trogna, älskar er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0