Sovmorgon

DATUM: 2009-03-05 TID: 09:28:14

Härligt med sov morgon. Nu är jag redo för skolan, sista lektionen är hemkunskap och jonna är sjuk. Fan inte kul. Vem ska jag nu arbeta med på hemkunskapen, men du får krya på dig gumman och hoppas att du kan hänga med till Romme !
Efter skolan ska jag nog vara med Nadja igen, haha fan va kul vi hade igår. Garvade och snacka lite gammla minnen och åt lite kladdkaka med, hihi. Men jag vet inte vad vi ska göra idag. Men de är ju sånt som märks. Men nu har jag inte tid med det här längre. Vi hörs efter skolan, puss på er gullon !

Bild på mig sen i sommras


Kommentarer
Postat av: jonna

Ååh, gumman då !

Jag hoppas också att jag kan hänga med till romme, tror jag kan det, lr om jag blir bättre !



Hoppas det gick bra på hkk utan mig ! :') , saknar dig ! <3

2009-03-05 @ 15:18:27
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/
Postat av: olivia

jag är ju inte sjuk -.-

2009-03-05 @ 16:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0