Sovdax

DATUM: 2009-03-03 TID: 22:26:28
Nu ska jag lägga mig och läsa gossipgril som jag har gjort varje kväll sen jag fick den, men jag läser bara ett kapitel varje kväll sen somnar jag haha !
Dagen i morgon ser väll ut såhär, först skolan sen hem ett litet tag och efter de ska jag hem till nadja och umgås lite med henne, det var ett tag sen nu. På kvällen ska jag nog sova hos jonna. Det var också ett tag sen. Vi får se till att inte försova oss.... Men det skulle vara olikt oss. Men vi måste försöka. Men jag måste få in plugg i dagens schema i morgon. Eftersom på torsdag har jag både matteprov och sverska prov. Hur ska jag hinna.
Imorgon har jag även Tyska prov och No förhör. Jag har inte pluggat något på tyskan, vilket var väldrgt osmart av mig. Men jag kan inte så för det. Jag orkade bara inte. Det var så mycket annat runt omkring... Men nu måste jag verkligen sova annars kommer jag nog vara död i morgon. puss på er älsklingar, vi hörs i morgon någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0