Skön dag i skolan

DATUM: 2009-03-25 TID: 15:34:31
Kom hem från skolan för ett tag sen. Det har faktiskt varit rätt okej i skolan idag. De är skönt när man inte är så trött och så. Men de kan bero på att jag drack 2 burkar cola på lunch rasten. Det brukar jga inte göra. Men jag har varit pigg hela dagen, Jag somnade ju vid 10 i går med. Men jonna ringde och väckte mig vid halv 11 igen, haha men de gorde inget. De va ju lite kul att snacka med henne lite innan man somnade.
Snart ska jag till Konfa, vi kommer nog få rätt mycket info om lägret vi ska åka på på fredag. Åh jag orkar inte egentligen, men nu har jag lovar Ebba att åka så nu får jag väll göra det då. De kan bli kul om man bara tänker positivt. De värsta som kan hända där är ju typ att jag inte får sova. Men vafan de tänker jag göra vare sig jag får eller inte. Jag behöver mina timmar på helgen. haha. Men nu ska jag ta och sminka på mig lite grann sen så bär de av till ica om inte mamma har varit där redan. Sen är de ju Konfa. Så puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0