Skolan

DATUM: 2009-03-04 TID: 16:55:23
hejsan, idag slutade jag kvart i 3. Rätt kul på sista lektionen då per snackade den mesta tiden, om Gotland och om överlevnads kursen i slutet av april. Skulle vara jävligt kul att vara med på den ! Men de är bara 15 st som bli uttagna.
Tyskaprovet idag gick rätt bra. Trodde verkligen inte att jag skulle kunna något, men jag skrev på allt. Fast jag chansa en del med. haha.
Nu är Nadja här. kukul. Jag hållerp å att baka kladdkaka, så vi ska väll äta det senare. Japp. Men de var allt jag hade att komma med nu,. Men vi hörs lite senare. puss på er !

I morgon har jag Sveska och matte prov ! Kul va !

Kommentarer
Postat av: Nadja

dökul dag , det måste vi göra om (; <3

2009-03-04 @ 20:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0