Skola i morgon

DATUM: 2009-03-01 TID: 21:57:06
åhnej, det är skola i morgon. Det hårda arbetet att komma i kapp ! usch, men jag ska klara det här, Jag har ju något att se fan emot. För i morgon är det bara en vecka kvar innan vi åker till Romme med skolan, jag ser fram emot det. Så det är bara beta av sak för sak så kommer jag närmare målet ! haha.
Från och med i morgon så ska jag bli nyttigare med min familj. Vi får ju se hur det går. Men jag hoppas verkligen att det går bra.
Men nu ska jag lägga min i sängen och kolla klart på Beck om jag inte har somnat innan de är slut så tar jag ett kapitel i min nya gossip girl bok som jag fick av fia i fördelsedagspresent. ;) puss på er ! Vi hörs i morgon.

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: jaha, tycker du? men det får du. bra iaf at du står för din sak och skriver adress och namn.

2009-03-01 @ 22:17:51
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: det är bra at du tycker så:) tack!

2009-03-01 @ 22:32:41
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi vill se en bra bild på hur håret blev :)

2009-03-01 @ 23:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0