Segt

DATUM: 2009-03-02 TID: 16:56:23
hejsan, jag kom hem från skolan för ett tag sedan. Det var riktigt segt i skolan, jag och olivia låg nästan deckade i soffan och dog. Jätte trött och så har jag huvudvärk. Men jag ska snart äta och så tog jag en Ipren, så det ska nog gå över snart. Ska skriva av Olivias anteckningar frrån franska revolutionen hade jag tänkt med, men jag läste igenom dom och jag förstog ingenting verkligen. Men jag måste väll skriva av de i allafall för annars kommer jag ju inte fatta någonting på lektionen i morgon. Sen så måste jag göra mitt matte prov. Jaa, jag orkar inte rabbla upp allt jag måste göra den här veckan.
De fanns ingen tid hos frisören den här veckan !! I'm dying ! Fan, så det blir efter Romme då.... Åh jag vill ha fint hår igen. Men nejnej! haha

Nu ska jag snart äta så fort mamma kommit hem. Fan jag är döh hungrig !  Vi hörs senare pöss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0