Romme i morgon

DATUM: 2009-03-08 TID: 17:34:40
Hejsan, I morgon ska jag till Romme och kommer inte skriva på några dagar. Hoppas att ni överlever. Är just nu hemma hos jonna, vi har varit nere på stan och köpt godis och så till i morgon. Men de blir väll att äta de på kvällen och inte i bussen. Det är ju inte så bra att käka de på morgonen.
Madde kommer jag hämtar mig 05.15 i morgon. Fan va tidigt, vi ska ju lixom samlas 05.45. Jag och madde först på plats som vanligt. hah. Men de är ju bara bra. Fan om jag försover mig i morgon då ! Men jag ställer 3 klockor så det ska inte va något att oroa sig för hoppas jag.
Men nu ska jag snart hem här ifrån och packa klart. Kanske inte skriver mer idag. Så sista inlägget den här veckan då. Eller jag skrvier ju på fredag.
Puss på er komer sakna er ! Love you !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0