Romme Alpin 2009

DATUM: 2009-03-13 TID: 11:08:58

Nu är jag äntligen hemma från Romme. De har varit rätt kul men segt med. Man har varit trött rätt mycket och så, men när man väl va i backen så var det riktigt kul. Jag kan inte lägga in bilder och så nu eftersom att min dator är paj, för någon smart skalle har tappat den i golvet medans jag har varit borta. Men mamma skulle försöka fixa en ny så snabbt som möjligt. Jag kan ju inte sitta här inne vid hennes data jämt. + att jag inte får lägga in mitt kamera program på datorn. Så ni får vänta. Men jag lånade en bild från Jonnas blogg så ni får EN i allafall. Hahah. Men ja, det va rätt kul. Jag vet inte mer vad jag ska skriva om det. Vi käkade mycket Ben&Jerry glass. Muumsigt värre ! Och jag vakande nyss från att ha sovit den 8  i gårkväll. ! Huuur skönt som helst. Men nu ska jag ta och hitta på något. Puss på bloggen som jag saknat mest !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0