Maxi

DATUM: 2009-03-15 TID: 20:27:00
Idag blev det att slappa framför datan och vid halv 4 så kom Ludde och Robin hem till mig och ville att jag skulle hänga med ut. Men jag hade inte duschat eller något. Så de fick sitta i mitt vardagsrum medans jag duschade och fixa mig. Sen drog vi till stan och väntade på Johanna och när hon kom så drog vi till maxi och luffa. ! Fan vi fick vänta 1 timme på bussen när vi skulle hem sen., Vi tänkte ju inte på att det var söndag idag.
Sen drog jag hem till mig och nu har jag suttit vid datan ett tag, men ska snart hem till Björn och kolla på film med han och Crille tror jag. Det ska bli mysigt. Sen är det kväller kan jag bestätta för er. Jag är så jäkla trött så det är inte sant haha ! Men nu måste jag platta håret puss på er älskon !! <3

Kommentarer
Postat av: malina

vf ska du platta håret halv nio på kvällen ? ;O

2009-03-16 @ 09:27:13
Postat av: sofia

haha eh aha!?

2009-03-16 @ 12:13:45
URL: http://realblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0