Måndag

DATUM: 2009-03-02 TID: 08:39:55
Här är en bild på håret direkt efter jag hade färgat det sista gången, men jag hade såklart blåst det. Men jag tror inte att det är lite orange nu. För jag har andvänd silverschampoot rätt mycket. Men inte nu på ett tag men snart är det dax igen, haha.

hejsan, nu är det måndag morgon, jag har precis fixat mig klart. Ser förjävlig ut men jag orkar inte bry mig, vi har idrott frösta timmen i allafall. Jag slutar halv 4 idag, men jag måste nog stanna kvar längre och ta reda på allt jag missat och fixa anteckningar och sådär. Så jag kommer nog vara rätt död när jag kommer hem, är det redan nu.
Så när jag kommer hem kommer jag inte göra något speciellt. Utan bara ligga och glo på film eller något liknande.
Vad ska ni göra idag ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

det ser fint ut :)

2009-03-02 @ 22:27:17
Postat av: Anonym

hahahah prislappen sitter kvar :D si esta bre

2009-03-03 @ 16:19:35
Postat av: jonna

nytt linne ?, eftersom prislappen sitter kvar :p

2009-03-05 @ 17:56:52
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0