Linköping

DATUM: 2009-03-19 TID: 19:58:36
Nu är jag hemma igen från att ha varit med Jonna på Ikea. Det va trevlans. Det blev att shoppa lite men jag skulle egentligen köpa en tröja eller något. Men jag hittade ingen jag ville ha så det blev att köpa mascara , ögonskugga och ett par jätte söta örhängen istället. Rätt nöjd i allafall. Och i mogon ska jag ju klippa och färga håret. Jag vet inte hur jag ska ha det men jag frågar frisören hur hon tycker att jag ska ha det och så. Så bestämmer jag mig där helt enkelt. Men jag tänker inte låta de klippa något mycket på längden !! Jag vill bara klippa upp de och fixa luggen för den är förjävlig ! haha.

Mascaran - 105:- kicks (hoppas att den är bra)

Örhängen - 29:- ur&penn (fast silver)
Ögonskugga - 45:- Åhlens
 (hittade ingen bild och jag kan inte ta egna eftersom jag inte har en egen dator just nu)

Kommentarer
Postat av: Ronja

har funderat köpa den mascaran. meddela gärna om den är bra?

2009-03-21 @ 18:15:34
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/
Postat av: Josefin Backman

Jätte söt blogg! =) Föresten, var den där mascaran bra? :) Kram.

2009-03-24 @ 13:28:50
URL: http://josefinbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0