Längesen igen.

DATUM: 2009-03-24 TID: 18:28:48
hejsan, va nyss på stan med olivia! De va trevlans. Blev att köpa lite kläder och de behövde jag. Blev 1 linne, 1 t-shirt och ett par vanliga svarta tights. De är hårhärg på mina andra.
Jag längtar så mycket efter sommaren så nu när jag kom he så prova jag massa sommar kläder. Åh vad jag längtar ! Har ju redan köpt solglasögon och sånt hahah. Fan ,så är de snö och grejer. Kan den inte bara frösvinna eller ! Det är min högsta önskan just nu.
Förövrigt är det andra avenyn ikväll. Men jag vet inte om jag har tid att se det egentligen. Jag har tyskaglosor till i morgon och jag har inte ens kollat på de och så borde jag verkligen städa mitt rum. Hmm. Men jag tror andra avenyn går före allt de där. Tänkte fixa lite i kölet lite snabbt också så att mamma blir glad när hon kommer hem från jobbet. :D Men nu ska jag ta och kolla på bilddagboken och fixa i köket som sagt. puss på er babes och jag ska förska skriva varje dag nu mera. Men de kommer inte bli så mycket bilder, men aa. puss !

En låt till er så ni kommer i sommar stämmning. ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0