Lämna mig inte

DATUM: 2009-03-05 TID: 22:28:02

Sjukt gammal bild på mig, sen i sommras

Hejsan, ojdå, jag hann inte skriva blogg när jag kom hem efter skolan visst. Ops! Förlåt för det. Men det kasnke inte gjorde så mycket. De blev inte av att skreva hemma hos henne heller, för vi hade så mycket annat för oss. De va kul idag igen. Ibland är det kul att träffa gammla vänner som man var med mycket förr. Hon undrade om jag ville hänga med på stan i morgon. Men vi får se hur det blir med den saken.
Skolan idag gick bra. Men matte prover gick skit ! Måste nog göra om hela provet -.- Jag hatar matte ! Men där emot så gick Svenksa provet rätt bra. Får nog G i allafall, hehe.
I morgon är det fredag, underbara fredag. Helg och efter helgen bär det av till Romme med skolan. Sjukt kul kommer det att bli. Om jusste. ingen data på flera dagar ! De har jag inte tänkt på ! Kommer inte skriva någonting i bloggen under de dagarna. Men ni får klara er utan mig ett litet tag. Men lämna mig inte för de. För jag vill ha kvar mina älskade läsare ! <3

Nya bilder från idag, kommer antagligen i morgon. Najda har redan loggat ut från msn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0