Konfa

DATUM: 2009-03-25 TID: 18:53:42
Nu är jag hemma igen från Konfa. De va typ som vanligt bara att vi käka våfflor. De är ju våffeldagen idag kom jag på. haha. De va i allafall lite gott. Sen skrev vi upp oss för lägret och så., De snackade om vad vi skulle ha med oss och så, men jag höde inte eftersom att ebba satt och garva åt han som är med i hjälp som sitter och läser brev typ.


Som typ säger :
- Skosnöre!
-snöresko?
- snösko ?


Aa och blablabla. De va kul i början men hon höll på HELA konfan ! haha Sen gjorde vi typ någon teater, som inte va kul. Vi gör de rätt mycket och man skämmer ju förfan bara ut sig när man håller på att klä ut sig och snackar massa om gud ? Jag tror inte ens på gud, men jag tycker att de är okej att göra de, men själv så tror jag inte. Men nu ska jag dricka någon är törstig haha, pöss på er babes ! <3

Kommentarer
Postat av: ebba

- Skosnöre!

-snöresko?

- snösko ?

ogud vad jag älskar det, vet du hur mycket jag garva nu när jag läste det igen eller ;)

hahahahah! det är fan kul. (y)

<3

2009-03-25 @ 20:07:09
URL: http://erolling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0