Jag fryser

DATUM: 2009-03-24 TID: 21:06:38
fan vad jag fryser, jag håller på att dö! Ändå så duschade jag nyss typ. Jag vet inte vad de är. Aja ska bli skönt senare att lägga sig i sängen och sova. Är väldigt trött jag vill bara ha påsklov och sova ut.
Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet och så kollade jag nyss på andra anenyn på datorn. De är fan bääst ! Jag vet att de är många som inte tycker om det. Men de är för att ni inte har följt det. Jag tycker i allafall att de är bäst !
Imorgon blir det konfa med. Måste gå för vi ska på Konfaläger på fredag - söndag. Ska faktiskt inte bli kul. Jag vill hellre vara hemma och ta det lugnt men nejnej, här får man aldrig sova. !!! -.-

Kommentarer
Postat av: ebba

men julia (a)

vi kan sova på konfa lägret! xd

snacka om att det kommer va as segt! ;o

2009-03-24 @ 21:11:51
URL: http://erolling.blogg.se/
Postat av: Martin

Jag tycker AA är bra =) sätt alla avsnitt ;)

2009-03-25 @ 08:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0