Jag ber om ursäkt

DATUM: 2009-03-19 TID: 15:07:51
Förlåt mig, jag har varit otroligt dålig på att uppdatera i bloggen. Men det har varit lite mycket nu.
Jag har ändå bara vart i skolan och så som vanligt då det har inte hänt något speciellt, förutom att jag glömde min kamera på moppe skolan igår. Tror jag i allafall. Jag har den inte i allafall. hmm... Aja skit samma, det va ju tråkigt. Men den va i allafall typ ur funktion. Dax för en ny snart asso. hehe.
Men nu måste jag hoppa in i duschen för jag ska med jonna till Ikea och kolla lite grann. Men mamma är inte hemma och svarar inte i mobilen så jag vet inte hur jag ska få tag på mina pengar. Men aa, jag får ringa som ett djur antar jag. Men jag måste skynda mig nu och inte slöa bort min tid vid datorn. Men vi kanske hörs senare. pöss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0