ICCS

DATUM: 2009-03-03 TID: 15:09:22
jag glömde S på de andra iläggert det sak vara ICCS - testet. De va as tråkigt. Man kryssade bara för massa. Inget spreciellt, vi fick bulle och festis. Men min festis smakande vatten så jonna fick den, haha. Nu är jag hemma i allafall. Vi hade musik sista lektioen och de va super kul. Jag och jonna spelade gitarr hela lektionen och vi lärde oss rätt mycket på den där timmen.
Men nu ska jag snart ner till stan och köpa mjukis. För jag har bara ett par till Romme och jag lär behöva fler. Men annars har jag inte så mycket att berätta förutom att jag slipper plugga idag. Men i morgon ska jag plugga lite i allafall. men puss på er så länge.

Kommentarer
Postat av: Frida

fin blogg :)

2009-03-03 @ 17:06:33
URL: http://ffripps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0