Hos Sofia

DATUM: 2009-03-01 TID: 16:29:38
hejsan, nu är jag hemma hos Sofia. Vi har varit på maxi och kollat på de nya butukerna de har öppnat ! Det ser helt anorlunnda ut där inne. Coolt ! haha,. De blev att jag köpte en ny bikini och strumpor och en kajal penna till min mamma. Sen kollade vi lite. Men jag är så osmart och glömmer mitt bankomatkort hemma, annars hade jag fått med mig en tröja från MQ hem med. Men jag ska åka och köpa den när jag har tid, Det har jag i allafall inte i morgon för då ska jag va i skolan hela dagen, jag orkar egentligen inte men jag måste eftersom jag ligger efter så mycket i allt. Inte kul att vara sjuk, man kommer efter så mycket,.  Jag vet inte om jag har sagt det några gånger, det känns som så. haha,. förlåt men jag är så trött.
Jag och Sofia har precis druckit te i allafall. mycket gott ! Hon har så massa lös te och jag bara älskar det. Ska få mamma att köpa lite. Men de finns bara gott te på Gotland. Kan fråga min syster om hon kan skicka lite eftersom hon bor där.  Fan va smart jag är.
Men nu ska väll jag och Sofia hitta på något. Men vi hörs nog inte mer idag eftersom jag inte har någon dator där hemma. Men ha det bra så hörs vi i morgon när jag är i skolan antagligen. PUSS ! <3


Bild på fia !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0