Hemma från konfa

DATUM: 2009-03-29 TID: 22:05:46
japp, då var den helgen slut då. Det va lite kul, typ. Eller ganska, men de va ändå tråkigt., Skulle haft det roligare hemma. Men hahah fan jag vet inte hur jag ska förklara. De va kul för man lärde känna alla bättre och så., Så det kommer ju bli roligare på onsdagarna nu förhoppningsvis. Sen har de ju hänt massor. Jag har skrattat åt M och slutar på S. ! Alla vet vem jag menar. Sen så har jag och fia bråkat lite. Men de va hon som börja haha, men hon fick så klart stryk ! Man ska inte bråka med mig inte. Sen idag så åkte vi över med färjan fram och tillbaka ! JÄÄÄTTEKUL ! haha inte... Aja sen har jag väll inte gjort så mycket mer. Men puss på er så hörs vi imorgon eller senare !.


yeeah, vi äger på maddes dansen!

Färjan (H)

catfight ! ;)

Jättefina jag som sminkar mig (bästa kvalitén)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0