Helgen

DATUM: 2009-03-22 TID: 10:53:29
hejsan, nu var det ett tag sen igen men jag tycker inte att det är kul när jag inte kan lägga in bilder och så på bloggen och då blir det att jag skriver mindre. Men när jag får min nya dator så ska ni se att jag är igång och skriver flera gånger om dagen. Men till vidare så skriver jag bara lite ibland.
Ihelgen så har jag klippt mig och vart med Sofia. Igår va vi hemma hos Markus och kollade på Robinson. Det va lite kul och efter de så kollade vi på amarican pie 2. Jag har inte sett någon av de filmerna. Men den va sjukt kul så det blir nog av att se alla 6 någon gång. Kasnke på en film kväll så kollade man på film hela natten. Skulle va kul, Men så blir de nog på något lov.
Men nu ska sofias mamma och pappa har datorn så vi kasnke hörs senare när jag kommer hem eller någon annan dag jag vet inte men fortsätt att läsa min blogg i allafall. puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0