Gammla bilder

DATUM: 2009-03-31 TID: 18:06:09

Är hemma hos Sofia nu och det är meningen att vi ska träna på våran uppvärmingsprogram, men det blev att vi fasna framför datorn. Men nu äter fia och jag håller på att fixa låtar till programet. Så när hon är klart så vi sätta i gång. Vi vill ju ha ett G i allafall. ! Sen måste jag verkligen hem och plugga inför No provet och glosorna jag har i morgon., jag vill bara kita i allt som har med skolan att göra just nu. Men de är bara några dagar kvar och det måste jag ju klara ! Tycker inte ni den med. haha fan vad jag skriver, jag skulle ju lägga in bilder som jag och fia hittade förut. Här kommer de !


haha jag och fia (fjortisar) längesen !

asso guuuud !! haha jag vet inte när den togs. LÄÄNGESEN !

fia lite blond.  :D

Första ågngen jag och fia va !  HAAHAHAAHAHA

Kommentarer
Postat av: Mathilda

MEN sluta puta med läpparna!!!!!:P

2009-04-01 @ 12:41:47
Postat av: julia

Men de va ju längesen !!

2009-04-01 @ 18:06:03
URL: http://juliarudberg.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Ni gör ju så fortfarande juh...

2009-04-02 @ 16:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0