Friday the 13th

DATUM: 2009-03-16 TID: 12:21:23

Igår va jag ju med Björn och Christoffer hemma hos Björn och kollade på film. Det blev Friday the 13th i stället för Hostel 2. För Crille är så dålig ! haha. Den va lite bra, bara att det va så dålig kvalité ! Annars var det kul. Gick hem där ifrån halv 1 tror jag, men jag pratade i telefon med Jonna hela vägen hem så det var lugnt, hehe. Idag ska jag till Olivia så jag ska snart hoppa in i duschen och sedan fixa mig lite grann. Jag har inte varit med Olivia på att tag, så det ska bli kul. Jag tror bara vi ska va hemma och kolla på film för det är ju skola i morgon. -.- Men man vet ju aldrig om vi får något ryck att vi ska till stan eller nått. Vi är lite bänga i bland.

Svar på kommentar igår.
Varför plattar du håret klockan halv 9 ?
Svar : För jag skulle ut kanske och mitt hår var inte fixat ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0