fredag underbara fredag

DATUM: 2009-03-06 TID: 15:26:29
Nu är det fredag ! Sköönt som fan. Sitter här framför datorn nu med Sofia,. Vi kasnke ska dra oss ner till stan senare. Men jag vet inte.
I morse så försov jag mig en hel lektion. Fan det här börjar bli en dålig ovana. Men jag vaknar inte av väckarklockan. Även om jag ställer den två gånger. Hur ska det gå på måndag när vi ska va på skolan kvart i 6 ! Hoppas att mamma väcker mig haha. Men nu ska väll jag och Sofia hitta på något. Eller kasnke, haha, jag venne. Men puss på er ! <3

Bild på mig och najda igår

Kommentarer
Postat av: duvet ;D hahah

lockigt älskart! säger du ska ha de ju :p

2009-03-06 @ 20:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0