Bloggen

DATUM: 2009-03-13 TID: 15:13:58
Jag är så glad att jag har min blogg ! Det är så skönt att bara skriva av sig av allting, när jag är ifrån den några dagar så bara kliar det i fingrana. Det är så jobbigt att jag inte har någon dator just nu förutom mammas dator då. Men den kan jag ju inte sitta vid när jag vill som vid min dator. Jusste jag pratade med mamma förut och Emma och Mathilda ( mina systrar) Skulle fixa en dator som jag får i konfiramtions present av de , i förskott. Så kan kasnke får den om 2-3 veckor,. Snällaste !! <3<3

Kommentarer
Postat av: Emma Halvarsson

Ja du har tur som har såååå snälla systrar ;-)

2009-03-13 @ 16:49:16
Postat av: martin

Grattis :D

2009-03-13 @ 22:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0