Vänt på dygnet

DATUM: 2009-06-17 TID: 03:01:13
Jag och jonna har nog vänt på dygnet, sover heeela dagarna och är vakna hela nätterna,! De äger sönder. haha men tänk sen när de är bra väder på dagen.,.. Då kanske de inte är så bra att man sover hela dagarna kommer ju va blek åt helvete då. hehe.
Idag blev de att träffa Nadja först, vi gick till ica och köpte en cola till mig som jag skulle ha nu ikväll. Sen gick vi hem till jonna och där tog vi det bara lugnt. Nadja drog typ på en gång. Jag och jonna gjorde typ hamburgare till sjuka johnny och sådär. Käka lite kladdkaka, haha jag som aldrig skulle äta de mer. Men de är bara Jonnas kladdkaka som går ner. Den är så fucking god så man typ dör. Måste ha hennes recept azz. hehe. Sen vid 12 då kom Jesse & Offer till lidl parkeringen, där stog vi typ och frös sen va de tvungna att åka de tar ju lång tid att åka till åby med moppe från ektorp vetni, hehe. Jag drog hem sen och städa innan mamma kommer hem från jobbet i morgon så hon inte har så mycket att göra. Hon har ju jobbat 24 timmar så hon är nog skapligt trött. Blev att ringa Oskar ett tag sen och reda ut en liten grej. De gick ju bra haha. Sen nu ska jag chilla med min cola och när den är slut ska jag gå och lägga mig. puss !

me right now ;)

Kommentarer
Postat av: Katja

2009-06-18 @ 13:20:00
Postat av: Katja

Sötnosa ;d<33

2009-06-18 @ 13:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0