väldigt segt

DATUM: 2009-06-03 TID: 22:45:07

segaste dagen den här veckanm jag har varit så trött hela dagen så jag har legat och sovit hela dagen, Vaknade vid halv 9 och nu har jag kollat på tv och hållt på med datan lite. Jäfligt kul, haha, Nä men i morgon ska jag i allafall träffa jonna och så , har inte träffat henne på nårga dagar så de ska bli lite kul sådär, ska försöka få med henne till stan för jag har ju lite pengar från konfimationen att sätta sprätt på , hihi, Men jag behöver väll inget speciellt. men kläder får de nog bli, Men vi hörs i morgon. puss på er !


haha ser skelögd ut oh grejer !!

Kommentarer
Postat av: Sannah

Aww. tack=)

Du har ju en fin?

100-200 kronor, beroende på hur avancerad och så=)

2009-06-03 @ 23:17:47
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: F E L I C I A ' S [DESIGNBLOGG]

sv: tack så mycket x2 :)

2009-06-03 @ 23:18:28
URL: http://ex0t1c.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0