Telefon helvete !

DATUM: 2009-06-16 TID: 15:03:44
Jag belv väckt idag igen ! Av mobilen ! 3 gånger och sista gången så va jag tvungen att gå upp för då var klockan halv 3 ! usch ! Varför sover jag så länge för ? Fast jag skulle kunnat sova myyyycket mer, haha sjukt trött. De va jesse som ringde i allafall och ville att jag skulle komma ner till stan. Vi får väll se om jag har lust sen när jag har fixat mig och sådär. Har i allafall duschat så jag är en bit på väg i allafall. Nej men nu håller jag på att hungra ihjäl ska käka nudlar nu, puss på¨er !

Kommentarer
Postat av: Jonna

sv: jaha, skit samma :D hahah

2009-06-16 @ 19:21:07
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0