stan

DATUM: 2009-06-04 TID: 19:14:15
Så nu har jag varit på stan. Fan va random de va där då. Va ju med Madde, sen träffade vi Kent&co. hehe, men de drog rätt fort igen. Sen fika jag och madde lite grann, Vi ville ha en liten bulle så fick vi en hur j*vla stor bulle som helst haha sjukt kul. Sen så gick vi och möte Rasmus som har färgat håret svart och sakat av sig ögonbrynen och målat dit nya med en kajalpenne, Jäfligt snyggt asso ! HAHAA ! Jag trodde jag skulle dö. hehe.

 

Blev att shoppa lite idag i allafall. kom hem med:
♥ett vitt vanligt linne från gina tricot
♥ett lila linne från Bikbok
♥svart kofta från Monki
♥sen lite små grejer
.

Så nu blir de inget mer shoppande förns jag får barnbidraget igen, måste spara lite pengar med.,. (får ju se hur de går...)

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv; men din blogg är ju söööt :D

2009-06-06 @ 14:13:15
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0