skolan

DATUM: 2009-06-02 TID: 14:27:58
hallådär, nu kom jag hem från skolan nyss, jag har försökt ett tag att koppla in mobilen i datorn men den känner inte av kabeln... Så de blir inga bilder idag heller.. tårkigt. men jag ska försöka fixa det under dagen.
Sitter och käkar lillebrors kolor. Vi ska sälja 27 burkar var i klassen till nästa vecka, jag bah good luck, jag har sålt EN och den va till mig själv haha. Men vi ska så utanför hageby centrum en dag nu i veckan med. Tänker inte säga vilken dag för då kommer ni kiomma dit och skratta åt mig hehe, ! De kommer ju bli jätte pinsamt och stådär och sälja lixom. haha

Ska iallafall till maxi sen med Erika i min klass. Måste köpa något. jag va på både stan och maxi igår utan att köpa något. Så de får bli idag i stället. Kollade ju bar lite snabbt igår eftersom jag och jonna drog ner så sent och sådär. Förlåt att jag inte skrev i bloggen igår men jag glömde faktiskt bort att jag hade en blogg, hihi De låter lite konsigt men så är de i allafall. Jag har nog vart utan datorn för länge ! Men nu måste jag fixa mig för Erika ska va på sjukhuset om en halv timme och sen kommer de antagligen och hämtar mig och då måste jag ju va klar. Så puss på länge så hörs vi i kväll !

fick bli en sötnos jonna på bild idag. (bild från igår)

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha. glass :D<3

2009-06-02 @ 20:10:02
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0