skola snart

DATUM: 2009-06-03 TID: 07:32:18
hejsan, jag hittade ingenting jag ville köpa igår heller. Efter maxi så drog jag till eneby ett tag och sen hem. kom vem vid 10 typ. sen blev de datan och telefon snackade rätt länge på natten.
Ska snart gå till skolan, orkar inte egentligen men de är ju bara några dagar kvar nu så jag sak väll stå ut.  Nej men nu ska jag borsta tänderna och paxka idrottskläder. puss på er. vet inte vad jag ska göra efter skolan typ stanna kvar och göra klart vårat hus på NOn och sen får vi se. haha, typ städa mitt rum och sen träffa någon. men puss som sagt !
'

Kommentarer
Postat av: martin

snacka om sjukt fin <3

2009-06-03 @ 19:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0