Onsdag (gick inte att publicera)

DATUM: 2009-06-17 TID: 17:18:50
Godmorgon på er. eller nått. Snackade med jonna nyss ska träffa henne idag som vanligt då, hehe alltid lika kul att träffa henne. Men vi måste hitta på något idag. så vi inte sitter hemma och ruttnar bara. Typ dra ner till stan kanske, måste kola lite så de bara är att gå och köpa de jag ska ha i morogn för vi har inte så mycket tid. Vi ska ju åka till mantorp på fredag och stänna där till söndag. Jag ska fira midsommar med min bästavän, underbart. Vi ska köra bil och lite grejer där ute, ska bli jävligt kul.
Imorgon ska jag upp klockan 8 då.. Hmm ,hur fan ska de gå till? Jag brukar gå och lägga mig vid den tiden lixom.. Aja de får väll gå på något sätt. Mamma lär ju dra upp mig för jag måste hjälpa henne att handla och sådär, hah snacka om att jag kommer vara död i morgon. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0