nikkä och jonna

DATUM: 2009-06-11 TID: 00:35:03
Blev att va med jonna och Nikkä idag asso. Drog först till maxi och sen till stan, ska köpa en ny klänning till avslutningen. Men jag hittade ingen, ska kolla i morgon med. Vi va hemma hos jonna efter vi hade kollat runt efter klänning och kollade på film . 2 st, rätt najs, sen åkte nikkä hem., Sen drog jonna hem till sig och jag till mig.
Blev en väldigt sen middag idag när mamma kom hem vid 11 så drog vi till klinga och käka donken, jäävligt najs. fick ju mitt cola glas. Yees. Vill ha alla fräger. fårse om de blir att käka donken varje vecka, hehe. Vill helst ha rosa asso Men nu ska jag ta oh va social på msn. puss

ps. Niklas& Emil är å väg till mig från eneby mitt i natten, Kasnke tar en timme att gå snabbt. haha sär! De spö regnar ute. Lite despirata sådär asso ! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0