mitt i natten

DATUM: 2009-06-01 TID: 03:05:01
hejsan, nu är det mitt i natten och jag kan verkligen inte sova... Har snackat med niklas i telefon ett bra tag med. Om typ allt och ingenting. haha Jäklans gösta asså ! haha, Men men klockan är 3 fan. Jag ska upp 8 jag orkar inte, har ju inte sovit i helgen heller eftersom att de har vart massa med konfirmationen och massa. Usch ! Och en hel skol vecka på de. Nej men va jag klagar hela tiden i den här bloggen, haha snart blir jag väll kallad klagobloggen eller något., hehe. Ska försöka vara lite mer posetiv.

I morgon så blir de skolan och sen efter skolan så blir de att gå på stan med jonna. Hon ska kolla efter avslutningsklänning och så, för de har hon inte gjort än. Blir lite i sista minuten, Men de är ju ändå 9 dagar kvar,.  Efter de vet jag inte vad som händer plugga kasnke. som sagt mycket att göra och så ska jag lägga mig i tid i morgon. Kan ju inte hålla på sådär. Jag kommer ju få åka in på sjukhus., hehe. Jag har ju seriöst sömnproblem. De är inte alls najs.  Vill kunna sova normalt som alla andra människor haha och de är inte en jävel inne på msn heller. men nu ska jag lsuta. puss på er, så hörs vi i morgon,.

ps. I like my new computer ! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0