Men jonna råå !

DATUM: 2009-06-19 TID: 13:03:37
hahaha, jonna jag visste att hon sov nu, ! Vi ska ju åka till mantorp idag, mamma kommer hem från jobbet om typ en timme så ska vi åka dirr när mamma är klar. Så ligger Jonna och sover nu, hahah jag visste de. Eller hon sover ju inte nu, hon skulle hoppa in i duschen hehe, ae, men hoppas verkligen att de bli kul där ute. hehe Så de är lite fart på stället annars kommer jag antagligen somna. Jag har inte sovit inatt igen.... Jag kan verkligen inte sova, kanske måste börja ta tag i mina sömnprobem, annars kommer jag ju inte orka göra någonting till slut för kroppen är så slut och så. Men än så länge är de lugnt kan hoppa runt och dansa kring midsommar stången ändå!

Glad midsommar på er allihop ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

ful

2009-06-19 @ 22:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0