Måndag

DATUM: 2009-06-15 TID: 14:32:19
hejsan, fia kom nyss hit och hämta sina saker från igår, hehehe.. Jag en del vet ju vad som hände om ni såg inlägget jag hade under här. Men sofia tvingade mig att ta bort de. De va ändå lite kul, ellerhur sofia ?

Jag vaknade vid 20 över 12 av att Jesse ringer och frågar varför jag inte ringer han för, men jag sov ju ? Vi skulle setts idag men jag tror inte att de blir av för jag måste typ städa mitt rum och sådär. Sen så typ aa, men jag kanske drar ner till stan och träffar han en snabbis, annars får de bli en annan dag helt enkelt.
Jag vill bara ta de lugnt idag tror jag med ändå vill jag åka någonstans, Typ eneby eller något. Får se vad osm händer i kväll. Kanske åker dit och träffar några. men puss på er sålänge ;)

Bilder kommer senare ikväll tror jag ....

Kommentarer
Postat av: tessan

Jo då det e bara bra med mig oxå. Kom förbi ngn dag om du e i ektorp. Bor ju nere på höghus gården nu. puss

2009-06-15 @ 14:46:02
URL: http://tessyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0