Lördagkväll

DATUM: 2009-06-14 TID: 02:55:33

Nu i kväll har Madde, Jonna och fia varit hemma hos mig. Vi har druckit cola och ätit choklad och snackat massa. Sjukt kul att va alla fyra för en gångs skull, händer inte ofta. De får bli oftare. Sen skulle vi träffa massa och typ fixa lite. Men de blev inte så. Men till slut så drog vi till klocket för att träffa maddes kompisar. (När fia hade dragit). Vi va i klocket till halv 2 kanske., Sen frös jag och jonna och så va jag och jonna as hungriga. (hade bah käkat frukost). Så jag och jonna drog hem till mig. Madde palla inte gå hem till mig från klocket. Sen ville madde komma men de blev inte så. Hon sov hos Rasmus i stället. Hon kommer väll antagligen och hämtar sina saker i morgon. Jonna drog nu för typ 5 minuter sen. Hon palla inte va här. Ville ha datan, haha skulle jag med vilja ha fan, hehe. Men vi ska ses i morgon. Ska bli trevligt azz.,hehe. Nu ska jag dricka cola och bara ta det lugnt. Är ju inte ett dugg trött sov ju till halv 3 eller något idag. puss på er sålänge. Blir ng mycket bloggande inatt. Känner de på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0