Lördag

DATUM: 2009-06-07 TID: 01:06:30
Hejsan, dagen börja med att jag va med nikke och typ åkte runt i bilden när han övningskörde, Sen så skjussa de hem mig. När jag kom hem så käka jag mat och fia kom till mig. Jag och Fia fick lite tårkigt så Emil och Durne kom de va lite kul, Sen va fia tvingen att dra så jag va själv med pojkarna. Vi drog ner till ica och snacka med Jocke, john och ngn mer jävel. Sen så drog vi in till mig ett tag sen drog emil och durne. Lite tråkigt men är så ibland, blir nog att sitta här vid datan och lyssna på musik och snacka med folk sen sova. Är riktigt trött, så får vi se vad som händer i morgon, Kanske träffar fia eller något,. hehe., Men puss på er,!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin i håret där, vad har du gjort? :)

2009-06-09 @ 20:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0