Kul att blogga

DATUM: 2009-06-17 TID: 04:25:56
Det har blivit sjukt kul att blogga igen när man har en design som man är nöjd med. Har även fått en ökning i läsare. kulkul. De är säkert för jag skriver mycket mer nu än vad jag gjorde förut, kanske är roligare att kolla med när jag lägger in mer och mer bilder. Japp, men kul. Min cola är ju slut och jag är inte trött så kan inte gå och lägga mig,  haha shiet vad ska jag ta mig till. Kan ju inte hålla på att sitta uppe såhär länge om nätterna. Sen ringer folk och väcker mig 50 gånger innan jag kommer upp ur sängen på dagen asso , inte najs. hhehe men puss på er ! <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

sv:

skämtaru lr ;)

fett nice :D

2009-06-17 @ 04:51:19
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe du och din cola x) <33

2009-06-17 @ 22:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0