Färdig packat

DATUM: 2009-06-19 TID: 13:15:31
Nu är de packat och klart och jag är redo för att vara ute på landet i en helg, hehe, Hoppas att de blir bra väder så att man kan schteka lite and get some tan. Ska gå och kolla i tidningen som jag tvinga mamma köpa igår som jag inte ens har öppnat än, hehe, Där står de om de ska va fint väder eller inte. De är ju fint väder ute nu iallafall. Men jag vet inte om de är varmt ute, Men jag har på min shorts och linne i allafall, är de midsommarafton så är de... puss på er Hörs i morgon eller senare i kväll. ! ♥

Kommentarer
Postat av: alex mäki

du är den sltaste jag svär , NOOT

2009-06-19 @ 23:00:07
Postat av: alex

sötaste

2009-06-19 @ 23:00:46
Postat av: R I T A ♥

Hoppas du har det bra på ditt land! :D Var ligger det? Hoppas ni haft jättebra väder :)

2009-06-20 @ 22:49:24
URL: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0