Vilken dag!

DATUM: 2009-07-16 TID: 07:44:26
halluu! Har inte gått och lagt mig än! De är sjukt va jätte trött förut och höll på att somna men den hände något och de slog om blir nog inte att sova ikväll stället har jag en lust att städa. Och nu när jag skrev de där kom jag på att jag glömde ta upp tvätten som jag tappade förut, måste springa och ta upp de så fort jag har skrivit klart, haha fan då ! jag ville att de skulle va tortt till när jag ska duscha och fixa mig, får ju se hur de blir med de.

Nu i kväll så har jag umgåts med manne m.m. rätt skoj faktiskt, annars bara softat och tagit de lugnt, kan ju berätta lite om dagen innan med, vaknade halv 4 på dagen av att linda kommer in springandes och skriker att jag ska ringa min mamma för hon måste till akuten och sy ! kul uppvaknade ! haha , Så jag ringde min mamma som inte svara, men de slutade med att hon aldrig åkte till akuten de va bara ett litet sår, haha men de va rätt djupt, (förstår att de gjorde ont linda) Sen gick jag upp och åt "frulle". Sen packade jag ihop mina grejer så åkte vi, men nu kom jag på att jag redan har berättat de här i inlägget under, haha fan då ! Minnet är kort med bra, eller vad man brukar säga, haha ! Vilken pajjas jag är !
 
Jag vet inte om jag blir av att träffa jonna idag, hon mådde inte så bra när jag pratade med henne sist. hmm, tråkigt, Jag som hade sett fram emot att ha en heldag med den där, hehe.
Tror jag ska plocka ur diskmaskinen och stoppa in disken så de inte blir ett berg sedan. Hehe. Men jag ska ju ändå leva på nudlar nu ett tag framöver, hehe, mamma är ju i mantorp och jag orkar inte laga annan mat.
En till sak jag måste komma ihåg i morgon är att ringa mamma och säga nummet till frisören. Jag måste färga mitt hår och den här gången ska de bli mörkt, som jag redan sagt, men jag vill inte att ni ska få en chock sen när de är klart. hehe, men nu måste jag plocka upp tvätten innan jag glömmer de. puss på er somtutor som sover, sova ska inte jag göra i allafall,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0