Vart bjuden på bio

DATUM: 2009-07-14 TID: 23:10:52
Jag och linda va på bio förut, hon bjöd mig (tack så mycket linda). Men hon är så jävla klantig och stressar sönder mig så är vi sär en timme för tidigt i allafall hahaha, dattt och dog vaa tristess under tiden vi väntade. Filmen vart bra, men jag trodde den skulle va bättre, men absolut värd att se. Kom hem vid 22.00 ungefär, och nu ska jag käka något, sen ska jag in till linda och kolla på film. Blir nog att lägga sig i tid idag för de ska va fint väder så jag ska sola, Tog med mig bikinin som tur är. Jusste jag måste stoppa in en tvättmaskin jag har inga rena kläder !! Tur att jag kom på det !. Men först äta ! puss hör av mig senare !

här har ni trailern till filmen baksmällan som vi såg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0